2010. január 25., hétfő

RÖVÍD BEMUTATKOZÁS



NEVEM: SAMUEL CHRISTIAN NEMETI

2010 január 23-án, szombaton jöttem a világra szüleim (Isabell & Zsolt) nagy örömére!
Már most tudom, hogy jó helyre érkeztem, mert sokat törődnek velem, kényeztetnek és nagyon, de nagyon szeretnek! Biztos, nagyon vártak már!

Nevem jelentése - SÁMUEL - bibliai név, mely azt jelenti: Isten, aki meghallgat! Szüleim állítólag sokat imádkoztak Istenhez, hogy adjon nekik egy babát. Most már itt vagyok! :)

Isten meghallgatta őket! téged is meghallgat ha hozzákiáltasz; tedd bátran bármikor, bármilyen helyzetben! Istenre mindig számíthatsz!

Íme néhány kép magamról, szüleimről és eddigi hosszú életemből, mely tele volt sok-sok történéssel :)

Ha szeretnél üzenni nekem, akkor itt megteheted és örömmel fogadom!





Mindenki rajong értem :) és fényképezkedni akar velem

Én és Anya



Én és Apuci



Én és a Nagyi



Délutáni pihizés




3 megjegyzés:

  1. Drága kis Sámuel! Nem csak szüleid örülnek hogy megérkeztél, de itt nagyon messze, Magyarországon is sokan hálát adunk Érted az Úrnak! Kívánjuk életedre az Úr Jézus védelmező, óvó szeretetét! Egyél és mosolyogjál sokat, mindenki örömére: Árpi és julika

    VálaszTörlés
  2. Kedves kis Sámuel! Mi is nagyon örülünk érkezésednek, sokat imádkoztunk mi is érted. Legyél az Úr Jézus kedves eszköze, és engedelmes gyermeke, ahogy növekedsz. Szüleidre és rád is kívánjuk az Úr Jézus gazdag áldását, szeretetét.
    Vilmi, Attila

    VálaszTörlés
  3. Szia kis Samuel!!Nagyon aranyos és vagány kis srác vagy már most.Hála az Úrnak Érted,hogy már itt vagy e testben és főleg hogy egészségesen.Növekedjél az Isten és emberek előtt sok-sok áldásban,hogy szüleidhez hasonlóan "Légy világosságul a pogányok megvilágosítására"!!!......andris

    VálaszTörlés