2010. július 21., szerda

Bemerítkezés a gyülekezetben

A hétvégén egy hatalmas "lubickolás" volt a gyülekezetben. Apa bemerítésnek mondja, és őszíntés szólva tényleg más volt, mint az otthoni fürdés.
Amikor pénteken este megláttam a nagy, vízzel teli medencét azt gondoltam, hogy majd közösen pancsolunk egy nagyot...játszunk kiskacsával meg halacskával...de hát szó sem volt ilyenről.
Moses barátom anyukája merítkezett be. Furcsa volt, hogy semmilyen játékot nem vitt magával a vízbe.
Apukám várta a medencében, majd olvasott a Bibliából és lenyomta a víz alá. Én biztos sírtam volna, ha velem ilyet csinálnak, de ő nem sírt, sőt nagyon boldog volt.
Apukám sokat beszélt arról, hogy mi is az a bemerítkezés, de én csak annyit értettem meg belőle, amit a saját szemeimmel láttam: akit lenyomnak a víz alá, az boldog!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése